Typiskt!

Ååååh skulle sätta mig ner nu och ta tag i plugget och köra gärnet men såg nu att min kurs var borttagen!!!!!
Vaaaaaa?????
Jag pluggade ju häromdagen och då var det kvar.

Jag vet att jag låg mycket efter men har ju som sagt inte mått så bra att jag orkat ge plugget en tanke precis. Och det kan man väl förstå efter det som har hänt. Inte precis så att man tänker då att " ah men jag mår bra och tänker plugga och försöka verka glad" nej så funkade det inte för mig här iallafall.
Jonas har ju sett och är väl fortfarande väldigt deppig vid vissa tillfällen. Nu speciellt efter att fått ha gjort återbesök igen.

Jag vill ju inte att han ska behöva följa med. Det är ju tillräckligt jobbigt som det är och när det är det så brukar jag helst vilja vara ifred och försöka tänka positivt även om det går sådär.
Jag drar mig helst då undan.

Men nu som sagt då så hoppas jag att jag kan få starta om skiten igen så jag får det gjort.
Då gäller det verkligen att råplugga och då ska jag isåfall plugga så snabbt det bara går.
Håll tummarna för mig ;)

Puss:love:



Kommentarer
Postat av: mamma

gumman

KOM ihåg att INTE stänga Jonas utanför det ni gått igenom...BÄTTRE ni pratar MED varandra om det ni varit med om.....SÖK gärna hjälp på UM eller Kvinnokliniken om du känner att du skulle behöva någon professionell samtalskurator/terapeut och prata med och OM det du varit med om!!

Jag har själv varit iväg till Vårdcentralen och pratat med en samtalsterapeut(kvinna) om skilsmässan bland annat.....och det känns mycket skönare att prata med en utomstående som kan se det från en annan vinkel och ge en råd som en närstående inte kan ge på samma sätt!! Sköt om er nu båda två och en STOR kram från mej och Mats

2011-07-14 @ 09:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0