Uuuuusch!

Låg nyss och kollade på tv3´s programm om extrema samlare och då var det denna gång en kvinna som inte har städat och samlat på sig grejjer under flera år. Inte ens när hennes son omhändertogs så städade hon upp allt.
Jag menar hallå!!! Om ens son bli omhändertagen för att miljön han bor i inte är bra då borde man ju om man tänker rätt städa och fixa till så hon kunde få tillbaka honom.
Men icke!
Nej usch vad äckligt!

Och det absolut hemskaste var väl att dom hittade två döda katter under allt bråte. Platta och förruttnande.
Man borde ju känna om något dött menar jag.
Och tanten hade sagt till sina barn att hon hade ett par katter under tiden när hon bodde så där men dom bara försvann och hon visste inte vart dom hade tagit vägen.
Stackarn!
Då har antagligen katterna gått och fassnat under allt skräp och inte kommit loss och dött istället :O

Då var jag fan tvungen att springa ut i vardagsrummet och hämta Turbo för att gosa extra mycket med han och krama om honom extra hårt :D
Hahaha även om han kan vara en riktig "pain in the ass" ibland så är han fortfarande min lilla gos:love:

Nej så nu lovade jag älsklingen medans vi såg detta att jag ska ta tag i och storstäda rejält och då menar jag verkligen REJÄLT!!!
Det ska skuras kylskåp och ugn och ah allt!
Putsa fönster och göra rent i varje hörn ;)

Så vi får se hur bra och hur lång tid det kommer ta :)

Nu ska jag se lite mer tv innan det är dags att sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0