Work work

Sådär klar med kvällens pass. Gick ju som vanligt jätte bra. Vad annars liksom ;)
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och sen hoppa in i duschen.

I morgon ska jag ner på stan en sväng och kika lite.
Var meningen att jag skulle jobba men mäklaren sa att jag kunde få lite ledigt eftersom hon trodde att det inte skulle komma så mycket folk i morgon eftersom det var första visningen idag och då brukar ju dom flesta komma då.

Men sen blir det några timmars pass på onsdag istället, då blir det dessutom utanför Uppsala på ett ställe jag vart förut och just det huset/villan vill jag verkligen bo i :D
Helt sjukt stort och en as stor pool ;)
Nice!

Men ah det ligger lite långt ut från uppsala och sen lite väl dyrt :/
Men en dag ska jag och älsklingen ha ett stort hus med ett stort garage åt honom så han kan hålla på med sina bilar :P

Nu hörrni ska jag ta och njuta av min efterlängtade kaffe ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: härligt! jo det är fint :)

2011-07-04 @ 20:57:29
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0