10:e Juni 2011

God morgon :)






Detta väder slutar nog aldrig, fan vad skönt :D

Jag vaknade kanske för en timme sen men har inte hunnit göra något. Låg kvar i sängen och såg lite tv innan jag knalla upp.
Idag så har jag lite att göra.

Ska göra mig i ordning och sen knalla upp till gränby för att handla och kolla den där grejjen på gallerix  sen måste jag hem och städa innan älsklingen kommer hem.
Så det ska jag hinna innan kl 2 :D Eller just ja han skulle ju jobba över lite idag också.
Så då hinner jag nog ;)

Ja hörrni ska försöka hinna detta så snabbt som möjligt, sen ska jag försöka hinna sola lite ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Lena -

Gud va snygg hårfärg du har! fin blogg :)

2011-06-10 @ 19:19:03
URL: http://frestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0