14:e Juni 2011

God morgon :)






Har vart uppe sen halv nio eftersom jag skulle ner till UM för en liten kontroll. Det gick bara bra så nu ä jag hemma och slöar.
Har ringt till killen med jobbet och ska komma dit på en intevju i morgon klockan 9 :D
Så får se hur det går :D
Kommer säkert vara as nervös :O
Hahaha som när jag var till mitt jobb som jag har nu.
Jag satt ju verkligen och skaka som ett asplöv innan x)

Ja nu annars idag så har jag inte mycket annat inplanerat väntar att älsklingen ska komma hem sen.
Vid sju tiden sen är det dags för jobb igen :)
Nice ;)

Ni då kära läsare vad har ni för er? :)



Kommentarer
Postat av: mysan

Allt bra med dej? :)

Hoppas du får en varm och fin tisdag!

Ta hand om dej <3

kram

2011-06-14 @ 16:56:15
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Jossi

Fin blogg :D

2011-06-14 @ 19:55:44
URL: http://lifebyjossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0