1:a Juni 2011

God morgon :)






Klev upp för kanske en timme sen nu :P Så sitter och käkar frukost just nu och kollar på seven heven :)
Ska ta tag i och plugga igen efter detta :)
Ska ta och kolla mailen också om hur det ser ut i helgen om jag kan åka eller inte vilket jag hoppas på.

Ni då hur är det med er idag? :)
Här känner vi oss lite sega och trötta i skallen. Både jag och turbo.

Ah som ni kanske såg så blev det inte många uppdateringar, behövde en lite pause.
Sedan hade vi jenny,micke och Elliot här på middag.
Riktigt roligt :D
Elliot var galen i Turbo han skulle krypa efter honom hela tiden. Såg jätte kul.
Turbo satt vi dörren och väntade in Elliot och sen sprang han några meter igen och stannade x)
Såg ganska roligt ut :D

Ja, nu ska jag ta och försöka klämma i mig det sista av mackan och svepa te´t :)

Hörs senare :)

Puss så länge:love:


Åååh saknar denna sötunge men om jag kan åka i helgen så får jag se honom :D:love:


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh gud vad söta!

2011-06-01 @ 13:09:13
URL: http://lenaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0