28:e juni 2011

God eftermiddag :)






Har nyss kommit hem från dagens jobbpass och besök på kontoret för lite avlämning av papper och lite annat skit.
Sen innan jag pratade med chefen så hittade jag Ingemar också så satt mig och tog en fika där på kontoret tills det var dags att dra sig hemmåt.

Först svängde jag förbi cupido för en sallad var ju bara TVUNGEN till att köpa hem en dom är ju så fruktansvärt goda :love:

Nu väl hemma måste jag ta och städa lite här hem innan det är dags att åka sen och storhandla. Det behövs verkligen.

Sen skulle nog älsklingen kika på något på elgiganten så det blir nog en sväng dit med.

Nej nu väntar salladen på mig.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0