29:e Juni 2011 Onsdag

God morgon!






Vaknade väl runt halv 11 idag. Har inte sovit så länge på ett bra tag men skallen sa ifrån känner jag. Skit ont i huvudet.

Men fan så sjukt fint väder det är ute då. Ska ta och fixa lite här inne en kort stund sen ska jag placera mig själv på balkogen och ta lite isvatten och bara njuta.

Annars idag så har jag ett visningspass ikväll som jag ska ta det blir väl på en timme ungefär.
Money yeah!

Fan vad skönt det är nu när jobbpassen på båda ställen rullar på :)
Juli  kommer däremot bli väldigt lite men när väl augusti börjar då har jag att göra hela tiden hihi det är ju skönt så jag kan säga att efter att jag räknat ut vad som kommer i september lönen så längtar jag nåt så fruktansvärt mycket :D

Nu ska jag ta och hälla i mig det sista av min lilla soppa ;)
Mumma!

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0