30:e Juni 2011 Torsdag

God eftermiddag ;)






Slutade halv tolv idag hade som sagt bara 1 städpass på två timmar så det var ganska så nice :)
Har inte tidigare vart där så det var ett helvete att hitta dit först x)

Nåja på vägen hem var jag tvungen att stanna hos Ica för att köpa med mig lite vatten glömde ju vattenflaskan hemma självklart och man höll ju fan på att dö när man kom ut från passet :O

Men man ska ju inte klaga dom säger ju att det ska bli sämre väder i morgon med det får vi väl se.
Vädergubbarna brukar ju ha fel ibland :)

Nu väl hemma hoppa jag in i duschen och känner mig nu super fräsch igen.
Nice!
Ska ta och göra mig lite lunch tror jag det skulle ju sitta fint just nu.

Kanske lite gurksallad med lite gott gott eller fan också har ju inge sallads huvud hemma och inte fan orkar jag slänga mig på cykeln igen och cykla ner.
Äh då får jag hitta på något annat istället.

Nu fram till älsklingen kommer hem ska jag nog plocka upp lite skit från min sida av sängen.
Skitiga jobb kläder inte så fräscht hihi.
Nej usch tvättkorgen nästa!

När han väl kommer hem ska vi väl käka lite sen ska vi hem till Ingemar och hjälpa honom med taken av garaget eller rättare sagt Jonas ska väl hjälpa honom.
Jag och höjder.....NO WAY IN HELL!
Jag ramlar bara ner och dör.

Ja oj nu blev det en hel del skit snack från min sida men det var ju fan länge sen jag bloggade på riktigt ni som känner mig och vet hur läget har vart vet nog kanske varför jag inte orkat :(
Visst ibland känner jag fortfarande så och behöver vila lite. Det kommer ju alltid finnas i bakhuvudet det är ju inte precis något som försvinner fort om man säger så :(

Nåja skit i det nu. Ska ta och rota runt lite i köket på jakt efter lite lunch ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0