3:e Juni 2011

Good morning! ;)







God morgon på er mina fina läsare :D
Har vaknat nu eller ah för ett tag sen. Tog en lång sovmorgon idag. Det hinner jag med så ;)
Sen blir det diska och packa innan vi sticker hem till Falun ;)

Idag så ska det vara Falukalaset där hemma så det kommer säkert vara grymt mycket folk där nere. Men jag och Jonas kommer nog bara vara där ett litet tag sen åker vi nog hem igen.
Vi måste ju kolla lite på Rix fm festival som spelar upp där nere på torget.
Får se hur många man känner igen då också. Nu var det väldigt länge sen vi var ner dit.

Ja innan det så har jag ju som sagt lite att stå i.
Men det kommer ju gå på två röda så :D

Nu ska jag faktiskt ta och göra lite frukost och sen sätta igång ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0