7:e Maj 2011

God morgon :)







Hahaha ah jag har inte dött mår bara bra men jag tog verkligen en pause från bloggen i helgen när jag var hemma i Dalarna.
Hade så fruktansvärt kul att jag inte orkade blogga eller ens ta upp datorn.
Vi var ju hos min pappa från fredagen till söndag morgon.
Efter det åkte vi hem till min mamma och var där fram till igår då.

Men som sagt vi var ju på Rix fm festival och såg några artister.
Efter det gick jag pappsen, jonas och käka och åkte sedan hem till han igen.
Satt och såg lite film och sen la vi oss.

På lördagen sen var vi hem till lillemor och hälsade på. Där fanns också mina sysslingar/tremänningar alltiså min pappas kusin barn.
Satt där och fika och käkade glassoch bara njöt riktigt mycket.
Jätte trevligt!

Sen åkte vi in till stan för att träffa min lilla Nattis och hennes bebis måste ju kolla på henne.
Så otroligt söt helt otroligt man ville bara krama sönder henne :D
Sen tog vi och käkade på salladsbaren en stund och sedan begav vi oss hem för att hämta lite fika och sedan bar det av för att fiska lite. Vi hade ingen lust att sitta hemma och stirra in i väggen :D

När vi sen hade fiskat i någon timme så åkte vi hem igen och spelade kort hela dagen.
På söndag morgon var det dags att åka hem till mamma. När vi väl kom dit blev vi bjudna på lunch hemma hos morfar och mormor. Det blev flinta stek med potatis och grönsaker :D
Hur jävla gott som helst.

Sen hela helgen tog vi det bara lugnt och fiska såg lite tv och bara njöt över att få vara ute på landet i strålande väder :D

Längtar redan tillbaka men vi ska dit igen till midsommar för då firar dessutom min mormor och morfar guldbröllop :D
Dom har alltså vart gifta i 50 år då :D

Så det ska bli superkul :D

Nej nu hörrni vet ni iallafall vad jag gjorde i helgen så nu ska jag ta och äta lite god vattenmelon på balkongen med en bra bok till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0