8:e Juni 2011

God morgon :)








Sitter och käkar frukost just nu.Ska ta tag i plugget sen behövs kan jag säga har typ redan glömt allt x)
Tog en lång sovmorgon idag känner att jag behövde det :)
Idag känner jag mig iallafall bättre ingen huvudvärk och inget halsont.
Annars idag så ska jag ju jobba ett pass men det är bara på en halvtimme så det kommer gå fort.
Fick ett i morgon också men då på 45 min så det känns super :D

Älskar att få mer pass.Tar ju alla som jag kan. Men på lördag kan jag inte ta någon om det skulle visa sig att jag får något då.
Det är ju nämligen Tierp då :D
Top fuel!!!!
Fan vad kul det ska bli att få kolla på det igen. Vi missa ju förra året nere i mantorp :(
Men nu så, tur att det är så nära också.

Ja, nu ska jag ta och se om jag fått schemat för i helgen.
Puss på er:love:


Kommentarer
Postat av: frida berg

fin blogg :)

2011-06-08 @ 13:14:17
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0