9:e Juni 2011

Good morning ;)








Nu är det verkligen sommar här :D Solen lyser in på en när man vaknar. Det är väl både skönt och inte.
Råkade slå av mitt alarm så vaknade för en halvtimme sen så ska snabbt ta och göra frukost och sen kila upp till gränby.
Ska skriva ut lite cv också hade jag tänkt. Hade tänkt kika om det är någon som behöver lit jobbpersonal :)

Sen ska jag in till gallerix och kolla om en grej. Håller tummarna att det går bra också.
Ja sen får vi se om jag hinner med plugg för sen ikväll ska jag ju iväg och jobba. Får hoppas att denna inte är inställd.
Just ja måste säga det till N på jobbet.

Ni då kära läsare vad har ni för er idag i detta underbara väder?
Solar? Jobbar?? vet att alla inte har sommarlov än. Konstigt hur det skiljer sig.
Dom här i uppsala tror jag har nu men dom hemma i Falun har nästa vecka eller ah dom slutar nu på fredag.
Skönt.

Men shit tänkt att det redan är torsdag och om två dagar befinner vi oss på tierps arena för lite dragracing ;)
Ska blir as kul verkligen. Kommer nog vara där när allt börjar.
Dom skulle börja släppa in vid 7 men tror vi väntar med att åka dit tills allt startar :)
Det roligaste är ju självklart dom stora motorerna Top fuel ;)
Hihihi!

Ja, hörrni nu börjar magen spöka så ska försöka tysta ner den med lite god frukost :)

Puss så länge:love:

En liten nyvaken bild på mig och snutten:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0