Baby sitting

Sådär har nyss lämnat av lillen till jenny och micke :D
Har haft han här ett tag sen skulle ju jag jobba men när jag kom dit så står det att det är inställt.
Jippe säger jag bara och inte fick jag veta något.
Var inställd på att jobba idag men så blev det ju inte.

Men gud vad roligt det har vart att ha lillen här ett tag. Hade super kul.
Efter att vi hade kört ifrån där jag skulle ha haft visning så åkte vi till media markt,elgiganten och net on net :) Skulle kika på en hårtrimmer åt älsklingen. Han som han har nu är lite seg och sliten.

Nu annars så sitter jag i soffan och ser lite tv och tar det lugnt.
Ni då läsare vad har ni för er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0