Jobbat

Har ju som sagt jobbat ikväll blev ett 45 min pass.
Var ju också till Gränby tidigare idag och det blev mest som jag hade väntat mig men sedan så fick jag tre "jo kanske nu till semstern"
Så hoppas hoppas!
Fick iallafall lämna cv på nästan alla ställen :D

Men det typiska var ju att jag skull kolla upp en grej med gllerix men den saken gjorde dom tydligen inte. :/
Sen så glömde jag kolla upp en annan sak där som jag måste in och kolla igen i morgon :P
Kanske blir det efter att älsklingen kommit hem eller så går jag dit innan.
Får se hur det blir.

Nu sitter jag och avnjuter lite nectariner på balkongen :D Supergott ju!
Tyvärr är dom så goda att man skulle kunna käka upp alla på en gång x)

Men men får hålla mig.

Ni då vad har ni för er ikväll då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0