Möbel geniet

Jag är verkligen ett möbel geni ibland x)

Jag fick ju ett jätte fint bord av min faster som jag haft i sovrummet hela tiden, men sen vi fick två små högtalare av henne också så har Jonas fixat till så att det blivit som surroundljud. Sjukt duktig var han eftersom det vart jätte bra ljud.
Men iallafall så behövde vi något att ha ena högtalaren på så då tog jag bordet jag fick och placerade den på den och ställde bordet precis bredvid soffan.
Vart super bra.

Men nu vart den stora frågan vad fan ska jag nu då ha i sovrummet?
Hahaha snilleblixt!

Köpte mig tre stora och långa vägghyllor från Ikea och byggde upp dom på varandra.
Alltså två som stommar och den sista som en placeringshylla över.

MMS:a älsklingen och visade och han tyckte att min konstruktion vart super bra och snyggt ;)
Ni ser hahaha I´m the möbel geniet (haha kunde inte stava det sista på engelska)

Puss:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0