Shopping på rusta

Hahaha kanske inte någon vanlig shopping men men hemmet behöver ju lite saker också ;)
Om jag ska vara ärlig så är det nästan roligare att köpa hem inredning och sånt.
Om jag ska köpa något i klädesväg så måste jag rensa min garderob och det orkar jag inte :P
Hahaha!

Men som sagt så åkte jag och älsklingen en sväng till rusta efter att han jobbat klart.
Hittade bland annat en ny matta till badrummet eftersom farmors gamla var så sliten och sönder trampad så vi hittade en annan som till och med matchade duschdraperiet.Hihi!
Sen så var vi lite tvungna att handla mer värmeljus dom har vart slut ett tag så.
Sen ville älsklingen ha lite nya hantlar så han köpte en låda sånna.

Hittade även tre fina ljuslyktor hahah 2 kr styck haha hur kan man säga nej till det dessutom så passar dom in fruktansvärt bra på min hylla inne i sovrummet.
Sen tog jag även och köpte mig en sån där skit parfym billigt iallafall och den luktade inte sådär jätte farligt, luktar väldigt fräscht faktiskt ;)

Nej hörrni sitter och kollar på Poseidon just nu. Den går då på 6:an.
Ska ta en frukt och sen sova så vi hörs när vi hörs ;)

Puss så länge:love:


Sen så svängde vi förbi elgiganten också för att kolla på ett sån där kort hållare som du kan sticka in i tv om du har inbyggd boxer vilket vi har på båda tv apparaterna så vi hittade en och köpte den så vi kunde få alla kanaler inne i sovrummet också då man bara tar ut kortet ur tv och sätter in den i den andra bara då får du dom kanaler som vi har i vardagsrummet. Inne i sovrummet har vi ju bara dom vanliga som medföljer utan boxerkanaler.
Nåja ni fattar.
Men hur som helst så funkar inte det där kortet inne i sovrummet. Älsklingen har försök fixat och trixat med tv hur länge som helst och har nu kommit fram till att fytta in själva boxern in til sovrummet och då bara sätta in kortet i den.
Kortet annars funkar jätte bra i tv:n här i vardagsrummet.
Så att så ska vi göra :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin blå färg på badrumsmattan!!

Hoppas allt är bra med er två???

tänker på er båda två!!!

kram

Mamma

2011-06-30 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0