Snyft snyft!

Åååh jag har hört världens sorligaste låt och en hemsk berättelse bakom låten.
Chris Medina sjunger denna vackra sång för sin flickvän/fästmö.

Fick veta av Jonas att han hade friat till henne och några dagar senare eller hur det var så var hon med om en svår bilolycka och hamnade i koma 1 månad innan dom skulle gifta sig.
Hon låg i koman i en och en halv månad, läkarna ville att han skulle stänga av apparaterna som höll henne vid liv men han vägrade det för han visste att hon skulle vakna och sedan någon vecka eller längre vaknar hon men har skadat hjärnan väldigt mycket så hon blivit graft handikappad.
Men guuuud vad sången är vacker.
Just när han sjuger "Cuz what kind of guy would I be If I was to leave when you need me most"
Aaaaaaaaaaw!

Jag säger bara kolla in denna video där får man dessutom en blick av henne hur hon var innan olyckan och efter :( Jag ryser och det tåras i ögonen :(


Kommentarer
Postat av: timtin

Faller också i gråt när jag hör den. Den har väldigt fin bakgrund. I love this song <3

2011-06-17 @ 17:55:06
URL: http://typmandas.blogg.se/
Postat av: sofie

ush den videon är så hemsk :/

2011-06-21 @ 12:29:03
URL: http://stallotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0