Studentfirande

Har nyss kommit hem till lägenheten igen efter att ha vart och firat Matte för att han tagit studenten :D
Blev bjuden på lite bubbel och kaffe :)
Sen efter det så bjöd älsklingen på lite glass och sen blev det en lite promenix ute. Riktigt skönt var det. Egentligen har jag ingen lust att sitta hemma igen men men klockan är ju också rätt så mycket.

Det som jag blev riktigt avensjuk på var att dom hade hyrt en Bentley cab till Matte som han skulle få åka i :O
Jag hade velat åkt i den hihi inte alltid man får åka i en sån skönhet :D
Riktigt nice bil det där var.

Nu så hade jag tänkt se en film här hemma Little Man är det, saknar lite godis men är så jävla uppblåst så det ser ut som att man är riktigt tjock xD
Usch inte kul!

Så här såg bilen ut som dom åkte i :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0