Yes!

Jag är så jäva bra jag :D Fick precis jobbet som städare helt sjukt bra betalt också :D
Mitt liv är perfekt just nu ;)
I´m so happy!

Jag kommer antagligen börja dessutom om någon vecka bara så det ska bli super :)

Kommer nog inte kunna plugga just nu är alldeles för uppspelt :P
Hihi.
Sen ska jag och älsklingen till gränby och kika lite sen ska han han lite öl till midsommar också och sen kolla på lite andra saker ;)

Nu innan han kommer hem så ska jag bara ta och vila mig lite. Behöver ju det hihi.

Nu ska jag ta och krypa till baka ner i soffan och ta ett glas juice.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet!

2011-06-20 @ 21:12:39
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0