10:e Mars 2011

God morgon :)


Ingen sol idag (snyft) :(
Nåja det kan ju inte vara varje dag men man känner sig mycket piggare och gladare.
Tycker inte ni det med?

Sitter just nu i köket haha som vanligt med min kaffe och lite macka.
Idag måste jag ta och städa inför resan till Falun i morgon :)
Hinner packa och det i morgon men städa är jag tvungen att gör nu eftersom älsklingen slutar två i morgon och då måste han ringa killen med bilen också så om vi får kolla på den då är det extra brådis.

Så det kanske blir mer bloggande där på kvällen istället.
Kommer nog inte hinna göra det så mycket där på fredag eftermiddag innan vi åker.
Nåja det löser sig.

Vad har ni för er idag då? :D

Puss:love:

Förra årets kull av katter var ju Sigge och signe som syrran döpte dom till och kommer ihåg att dom  älskade att ligga på bröstet och sova eller vid hakan. Fy fan vad jag älskade dom då :D
Så kommer ta en sju helvetes mycket kort nu på dom nya kattungarna :)
Som dessutom nyss har fått ögon så dom kutar tydligen runt och är grymt nyfikna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0