11:e Mars 2011

Asså fan dagarna bara springer iväg :O
Är det redan 11 mars?
Ah stanna tiden!

Just nu sitter jag i köket och gäspar för fullt haha har lust att gå och sova igen men jag kan inte det har sjukt mycket att göra innan vi ska åka :/

*Städa
*Diska
*Packa
*Tvätta
*Dammsuga
*Vattna blommorna
*Ladda mobil
*Ladda Kameran

Ah det bland annat sen ska ju jag fixas också.
Shit!
Detta ska vara klart tills klockan 2 :O Tror ni jag hinner?
Jadå det tror jag iallafall om jag snabbar mig så.

Ska ta och börja städa och dammsuga så jag har det klart sen kan jag småfixa med det andra har tvättid vid tolv och då är det bäst för grannarna att att snabba sig.
Inte som förut när jag hade på morgonen när en idiot till granne tog min tid också.
Han/hon hade tiden innan mig men fortsatte tydligen efter på min tid också. Idioter.
Dom bad inte ens om ursäkt.
Nästa gång om det händer ska jag fan ta och skriva en lapp där det står "Tack så hemskt mycket för att du tog min tvättid! TACK!" så skulle jag också ha skrivit förra gången men då var jag snäll.

Nog om det nu.
Ska ta och börja så ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0