12:e Mars 2011

Hahaha inlägget som kom nyss med bilderna skrev jag igår kväll men tydligen så var jag fullt upp med att gosa med ungarna att jag glömde publicera det xD
Smart va?

Har nyligen gått upp har käkat lite frukost och nu sitter vi och kollar på Miami Ink.
Syrran han inte vaknat än och pappsen skulle iväg och jobba vid halv 8 men kommer hem snart. Han skulle sluta 12 så det var ju skönt :)
Vi har inte direkt några planer idag. Funderar om man ska ta och åka till mormor och morfar och hälsa på dom en stund. Eller om vi gör det i morgon innan vi åker.
Pappsen kanske vill åka någonstans efter han slutat så då är det kanske bäst vi väntar :)

Vad har ni för er då?
Någon som ska kolla på melodifestivals finalen ikväll. Jag har inte sett ett enda program eller bidrag har bara hört några av dom som gått på radion.
Men jag måste nästan se vem dom skickar utomlands för att tävla om vi kommer skämma ut oss igen eller inte.
Sist gjorde vi ju det. En lite snorunge. Vem som helst visste ju att det inte skulle sluta bra.

Men tyvärr så röstar ju svenska folket på artisten bara och inte låten synd nog.

Nåja nog om det.
Nu ska jag ta och gosa gärnet igen med snorungarna här på golvet ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0