13:e Mars 2011

God morgon!




Har vart uppe sen halv tio.Jonas vaknade vid halv nio först och försökte få upp mig då men det gick sig inte,var så fruktansvärt trött så snooza en timme tills klockan ringde.
Hahah Jonas försökte då också få upp mig snabbare eftersom jag var för segt enligt han.
Så då gick han och hämtade två av mina favorit kattungar och la dom på mig.
Så jävla söta. Ena försökte suga på hakan och sen la han sig på rygg och skulle busa.

Hahah 3 veckor gamla är dom nu tydligen och kan redan busan ganska så bra.
Dom kan inte riktigt gå sådär jätte bra än men dom är på god väg.
Lite knaggligt är det fortfarande.
Men när dom nyligen har fått ögon så ser dom ju bra förvånad ut när dom möter ens blick och man kan ju inte göra annat än att skratta åt dom.

Nu så ska jag ta och göra kaffe med pappsen och bara ta det lugnt.Jonas ska snart ta och ringa gubben med bilen och höra hur det blir han verkar ju lite motig just nu. Bara för att vi ville ha bilen stående där tills vi hittar en större bil med släp som kan dra den. Vi hade ju inte precis med den nu i helgen.

Puss så länge :love:

Gammal bild på mig för kanske 2-2 ½ år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0