16:e Mars 2011

God eftermiddag!


FINALY!!! Funkar det äntligen men den stora frågan är hur länge?
jag tror den kommer lagga snart igen så hoppas jag får ut detta inlägg innan :(

Jag sitter just nu och gör mig i ordning med smink och hår man måste ju se någorlunda ut eller hur.
Turbo sitter på fönsterbläcket här i köket och solar han får vara ute där så mn vet att han inte kommer någonstans :)
bra va?
Det enda är väl om han skulle börja jaga något och slänger sig ut och landar på backen. Det är ganska så långt ner så man är ju lite rädd att han ska göra det och sen slå sig fördärvat :(
Buhuu det får han inte göra han är ju min lilla prins :D

Nog om det idag så är det ganska så lugnt här hemma. Får se om lotta kunde ta fikan idag håller tummarna för det :)

Ni då läsare vad har ni för er idag då? :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0