17:e Mars 2011

God morgon :)




Buhuuu ingen sol idag :( Man blir så mycket piggare när den är framme :/
Nåja jag sitter just nu i köket med lite äppeljuice. Ska strax ta oh ställa mig på crosstrainern :)
Ska köra ett litet pass tänkte jag.

vad har ni för er då?;)
Har ni vaknat än?

Ja idag så händer det inte mycket vad jag vet.
Får se ska väl ta och fixa lite småsaker som behöver göras. Inga större planer direkt.
Somnade ganska så sent igår var inte ett dugg trött. Jag var det först vid när BB gick men det gick över när jag började as garvade åt dom. Ni som såg det kan nog nästan gissa varför.
Ni vet ju vad dom gjorde :D
Hahahahaha!

Nåja nu ska jag ta och svepa den sista av juicen och börja springa ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0