18:e Mars 2011

God eftermiddag!



Har ni vaknat än? Klart ni har :D
Jag klev upp tio det blev inte alls nio hahaha men blir det någon gång som jag säger en tid och går upp då?
Det är nog sällan xD
Har tränat här och fixat lite små saker.Nu är det bara skiten här i köket som är kvar :(
Drygt!
Jaja men det måste ju göras.

Ja annars idag har jag inte mkt annat planerat. Tänk att det redan är fredag.
Det är fan en vecka sen nu vi var på väg hem till pappa. Det är helt sjukt vad dagarna går fort.
Hörde faktiskt på radion igår att forskare har kommit fram till att jorden har börjat snurra snabbare nu efter jordbävningen i japan :O
Sjukt!

Ja, det är ju bara vänta och se om vi alla dör nästa år. Om jorden går under eller inte.
Eller om det är en myt ;)
Hihi.

Nej hörrni nu ska jag ta tag i den äckliga disken.
Älsklingen slutr ju snart också :)

Puss så länge:love:

Hihi jag och min fin nalle som jag vann på ett tivoli och det roliga var att det var träffa bollen i basketkorgen som jag vann på ;) Kanske skulle ha blivit basketspelare ;)

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment



störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en underbar fredagskväll! ♥

2011-03-18 @ 18:25:31
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0