19:e Mars 2011

Lööööööördag kväll!





Ledsen för ursusel uppdatering idag med men tyvärr så blir det ju så på helgerna.
Vi har dessutom vart borta hela dagen. Vi var uppe vid halv 8 och hann bara fixa mig och käka en snabb frukost innan det var dags att dra till Ingemar för att fixa till bilen.
Sen bärde det av mot Hofors och för att hämta bilen.Ni ska få se bilderna sen jag måste skicka över dom till jonas mobil så han sen kan lägga in dom på sin dator så kan jag blogga därifrån :)
Så får ni se hur vår nya bil ser ut :)
Mycket snyggare än BMW.

Nu strax ska vi dra tillbaka till ingemar och umgås lite. Sen drar vi kanske till Jenny senare ikväll om vi hinner :D
Men so msagt vi får se så jag kommer nog inte blogga kanske förän i morgon som tidigast.
Kommer nog inte orka sitta vid datorn sen när vi kommer hem om vi inte gör det tidigt då såklart men det tvivlar jag på.

Nej hörrni, nu ska jag ta och kolla om älsklingen är redo för att åka igen ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0