1:a mars 2011

God morgon!




Mår inge vidare alls idag så har legat kvar i sängen tills nu eller jag är på väg upp. Blev inge Helena idag. Jag har mått illa hela natten och haft ont i magen så att nu på morgonen spydde jag :(
Uuuuuuuuusch!
Men det känns mycket bättre nu när jag fått sova några timmar. Var upp första gången vid 8 så.

Nej ska försöka få något i magen och hoppas jag får behålla det.
Håll tummarna åt mig kära läsare.

En rolig grej igår när älsklingen tittade i kylskåpet var att jag hade ju köpt grädde för att göra spagetthi carbonara men så kommer han ju självklart och frågar vad jag ska med grädden till och jag då som tror att jag köpt rätt säger något i stil med "ja men hallå till carbonaran"Daaaah!
Då börjar han garva och säger "Ah men lilla gumman då ska du ju ha matlagningsgrädde, inte vispgrädde"

Hahahaha fan vad jag är smart. Så dår får jag fan ta och baka idag då. Får baka en kladdkaka åt honom.
Eftersom grädden snart går ut dessutom.

Jaja,nu ska jag iallafall försöka ta mig upp här och göra lite frukost.

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Godmorgon! =)

2011-03-01 @ 12:40:04
URL: http://danielkl.com
Postat av: Svärmor Babsan

Du kan använda vispgrädden till carbonaran, det är bara jag som är rädd för fett som använder matlagningsgrädde för det är mindre fett. Förr använde jag vispgrädde bara, men då var jag smal som en piprensare. Det var innan jag blev sjuk dessutom, o när jag inte var så rädd för fett. Kramizzzar svärmor!!!

2011-03-01 @ 13:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0