21:a Mars 2011

Goooood morgon sunshines:love:




Jaha då var det måndag idag igen då.Någon mer än jag som inte hänger med? :O
Allting bara rusar förbi. Tyckte helgen gick med en rasande fart också.
Men denna helg var jätte rolig :D

Först fredag hämta bilen och sen blev vi bjudna på öl hemma hos en kollega till Jonas,,lördag gick upp halv 8 för att sen göra sig i ordning för att hämta bilen i hofors därefter käka god mat ute sen lite tv mys och lite öl hemma hos Ingemar, därefter åkte vi till Jenny och micke för att bli bjudna på öl igen och så körde vi alla spelet TP hihihi gissa vem som vann ;)
Heheheh!

Det var serist bara tur ;) Sen så kunde killarna säkert slagit en om det inte vore för att dom somna i soffan båda två xD
Veklingar dom kan vara ibland ;)

Ja och sen igår bara slö söndag med lite shopping och häng hemma hos svärfar igen och sen bara ha det skönt här hemma med lite storstädning och tv :)

Jag hade en guld värd helg.
Hur har eran vart? ;)

Ja, nu annars idag så ska jag nu ta och kolla mailen för att se om jag fått något svar än.
Sen sitter jag nu och gör lite frukost väntar på att mitt ägg ska koka klart :)
Men jag måste ju bara visa.

Hur söt är inte min mugg som jag hittade i skåpet nu på morgonen?? Har för mig att jag fick den av min mamma förut eller om det var min faster någon av dom var det :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0