22:a Mars 2011

God morning sunshines ;)






Usch vad härligt det är med sol eller hur??
Hahaha fan skulle ha satt min crosstrainer ute på balkongen om det inte vore så att den är väldigt hög och låter en hel del xD
Ska strax ta oxh träna lite på den.
Sen hade jag tänkt ta en "ta hand om mig själv morgon" men lite bad och insmörjning :)
Låter väl skönt :)
Sätta på en film och bara njuta. Riktigt skönt tycker jag.

Turbo ligger här på golvet bredvid mig, jag sitter fortfarande i sängen eftersom jag har crosstrainern här inne i sovrummet.
Den står just nu i garderoen ju så det är bara att ta ut den slå på tv på väldigt hög volym och sen köra i några km :)
Bra va?

Känner mig as duktig när jag har tränat klart och är lagom trött i benen.

Nej hörrni jag tror lillskiten är hungrig så ska ta och knalla ut i köket innan jag ställer mig på maskinen ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0