23:e Mars 2011

God morgon!





Usch mår inge vidare alls idag,näsan rinner och det känns som att jag har feber. Fan tror jag fått det efter jonas. Han har också mått lite sissodär ett par dagar nu :(
Har ingen större lust att ligga sjukt nu.

Ska knalla upp och ta lite kaffe hade jag tänkt nu. Jag kanske piggnar till då lite mer.
Asså jag är ju inte trött har legat i sängen och somnat av och till sen klockan 6 i morse då älsklingen gick upp.
Vaknade sen vid kvart över sju att jag höll på att svettas ihjäl och sparkade av mig täcker, sen tio minuter senare kanske då fryser jag som om det skulle ha vart minusgrader inne i sovrummet :(
Tecken på feber????

Nej inte bra detta!

Just ja jag får ju helgens schema idag.Förra helgen var det ingen visning alls. Så ingen fick något pass.
Jag håller alla tummar jag har för att det ska bli mycket mer denna helg. Fan jag skulle vara skit glad och överlycklig om jag kanske hade 3-4 pass under en dag i två dagar varje helg fan då skulle jag tjäna as bra.

Jag räknade ju ut att om jag skulle jobba varje dag alltså 5 dagar i veckan en timme varje dag så skulle jag tjäna lika mycket som jonas xD
Och jag jobbar EN TIMME!
Hahahah det är helt sjukt men det skulle absolut inte sitta fel kan jag säga. Tråkigt att dom inte behöver visningsvärdinnor så pass ofta på vardagarna.

Nej ett vardags jobb vill jag ha och BEHÖVER ha.
Vill inte vara hemma om vardagarna. Vill ha ett schema att gå efter.
Har funderat starkt på om jag ska ta en lång praktik igen och sen efter det hoppas på sommar jobb och kanske efter det någon deltidstjänst :)
Men då är frågan vart?

Hmmmmm..åhlens är Helena på nu igen och visst jag älskade att jobba där men Helena har sagt att dom redan är 3 praktikanter och typ 3 extrapersonal så tror inte att dom kan behöva fler men ska ta och kolla iallafall.
Var så otroligt roliga arbetskollegor där.Man fick verkligen slita varje dag.

Nej men gud nu måste jag sluta babbla.
Ska försöka häva upp mig härifrån och ta lite frukost om jag får ner det.

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

fn du är!

2011-03-23 @ 13:31:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0