24:e Mars 2011

Good morning!





God morgon sötnosar:love: Sovit gott?
Själv har man väl sovit sådär :/Är fortfarande ganska så seg. Vaknade för kanske ah en halvtimme sen skulle jag tro så har legat kvar här i sängen och bra snoozat.
Hahaha det rolig är att dörren till sovrummet är öppen kanske 5-10 cm och i den lilla springan så ser jag ett öga,en nos,ett halvt öra och en tass xD Och det stirrar på mig.
Har en känsla av att han är hungrig så ska ta och häva upp mig härifrån nu innan han går till attack.

Va händer annars idag då? Jani jag ska försöka få tag i Helena stumpan och kanske ta en sväng på stan. Sen har jag ju två möten men blev uppring i morse och dom sa att vi skulle ta det i morgon. Har ett möte kvar och det skulle jag vvara vi två tiden så måste verkligen upp nu för att hinna göra mig i ordning.

Ja ni,nej jag måste fixa lite käk till oss båda här nu.

Pussar så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0