25:e Mars 2011

God morgon sunshines:love:




Sovit gott? Har väl sovit ganska så bra faktiskt.Var faktiskt på väg upp när älsklingen gick till jobbet :) Men jag ändrade mig ch somnade om xD
Men nu är jag upp eller har väl vart vaken sen 11 har bara inte orkat komma upp ur sängen hihi ;)

Nu ska jag ta och ta lite kaffe och sen sätta igång med lite städning innan babe kommer hem.
Ska ju storhandla så lär ju fixa mig dessutom.
kan ju inte gå ut bland folk och se ut som ah jah vet inte vad.Hihi

Annars idag blir det ju då som sagt middag med älsklingen kollega och hans familj så det ska bli kul eller det kanske inte ens var säkert men hoppas. Annars får det bli våfflor eftersom det är ju våffeldagen idag :)
 
Fan skule ha käkat det till frukost ;)
Hihhi ELLER dom kanske har det på resturangen :D
Hahahah vem vet?

Vi ska tydligen isåfll käka på en resturang som ligger precis mitt emellan oss kommer inte ihåg vad den hetter något på A iallafall såg ut som någon grekisk blandning.
Den ligger iallafall på brantingsområdet :)

Nåja det blir nog bra dag det här ;)
Nu väntar mitt kaffe och ge lillsnutten mat.

Pussar så länge snyggingar:love::love::love:

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaha okej, vad trevligt!!

jag ska in till stan om någon timme och träffa en barndomsvän :)

2011-03-25 @ 12:16:52
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

jadå.. :)

2011-03-25 @ 13:39:46
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0