28:e Mars 2011

God eftermiddag :):love:




Nej jag har inte dött än :D Tog en liten bloggpause igår för att bara tillbringa dagen med jobb och umgås med älsklingen :)
Vi kan verkligen ha så grymt roligt tillsammans han är verkligen som en bästa kompis och jag är super glad att jag har honom.

MEN idag ska jag försöka bättra mig med bloggen Har lite att göra idag ändå faktiskt. Ska kolla om jag fått svar att handledaren eftersom jag kan inte börja plugga förän jag har böcker :S
Så det hoppas jag att jag får svar på.

Sen ska jag kila ner och sola en snabbis med Helena men det är inte vid fyra först. Innan det ska jag ringa lite samtal och sen ska jag nog faktiskt ta och baka dom där cupecakesen :)
Gott va?

Har inte velat blogga förän nu låg kvar i sängen och kolla igenom plugget lite hur mycket det är egentligen som jag ska göra. Har ju bara till den 29 april på mig att göra allt :O
Shiiiit!
Och det är 16 olika uppgifter jag ska göra och en uppgift brukar fan ta minst en dag. Men ah jag får verkligen lägga i hårt nu.

Jag ska minsann få bra betyg också denna gång. Har aldrig fått ett MVG när jag gick i skolan så undrar om jag ska satsa på det ;)
Hihih.

Ja, nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe här och sen fixa dom där samtalen ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: evelina

Så lite så, :)

ja men va härligt! jodå men samma här. lugn & fin.

kram!

2011-03-28 @ 14:52:44
URL: http://evdanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0