2:a Mars 2011

God morgon eftermiddag!





Blogg.se har ju haft problem igen med sidan. Det händer fler och fler gånger nu tycker jag :O
Undrar om man kanske ska byta bloggsidan.
Neeee det kommer bli jobbigt att lära om sig allt på en annan. Hihi.
Jag är för bekväm av mig ;)

Jaha jag har setat och väntat och väntat på att få blogga och nu äntligen :D
Har hunnit diskat och käkat frukost ska ta och sminka mig strax.
Har lite jobbigt personligt nu också så är på ett blandat humör just nu.

Tur att solen är framme då blir man genast på lite bättre humör.
Jag har kommit fram till att jag kanske måste skaffa läsglasögon snart mina ögon hänger inte riktigt med när jag ska skriva eller läsa en bok eller tidning.
Har lite svårt att se på nära håll eller Jonas vet ju hur jag sitter vid datorn bara.
Sitter väldigt nära för att kunna se bättre.

Så frågan är om det kanske hjälper. Får lite lätt huvudvärkt också när jag måste koncentrera mig när jag sitter och kollar in i skärmen.
JOBBIGT!
Får se hur jag gör med den saken :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning här och sen ska jag ta och baka den där kladdkakan åt älsklingen vi kunde köpa mer grädde sen sa han när vi ska göra carbonaran :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0