30:e Mars 2011

God eftermiddag ;)




Har faktiskt legat i sängen fram tills nu och pluggat och vilat lite. Har haft världens magont hela morgonen.
Inte kul!

Turbo kom nyss in och kolla om jag var vaken. Mat kanske men tydligen inte han ligger just nu under mitt täcker vid benen så tydligen är det inte så bråttomt med det.

Idag ska jag nog bara ha det skönt hemma städa lite och fixa skiten i köket och sen plugga och ta det lugnt. Håller tummarna att magontet försvinner snart. Men väntar med att gå upp ett tag till.

Somnade ganska så sent igår tror väl klockan var runt 2. Kunde inte sova satt dessutom och pluggade för fullt. Duktig är jag ju.

Nåja ska nog ta och kika runt här på datorn och sen försöka komma upp ur den här varma och sköna sängen ;)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0