3:e mars 2011

God eftermiddag!



Sitter just nu och käkar lite lunch vilket består av wookade grönsaker och isvatten :) Mumma.
Gissa om min näsa rinner har nog dragit på mig världens förkylning. Exploderade säkert under natten för när jag gick upp sen så bara rann det hela tiden så var tvungen att stoppa papperstussar för att få ett någorlunda stopp på det.

Nu annars så väntar jag också på att Helena ska komma hit hon kommer om kanske ca en timme hon skulle på möte i hennes skola.
Ska bli kul. Bjuder henne på lite kladdkaka och kaffe då blir hon glad :)
Eller varm choklad.

Ja vad har ni för er då?
Idag får vi ju se om vi får bilen såld eller inte. Om inte så var det en annan som verkligen var intresserad och hoppades att denna kille inte vill ha den.
Hahahah lät lite kul.
Så vi får se hur han vill ha det.
Dom var iallafall jätte trevliga dom som kom :)

Jag måste ju liksom också vara med jag vill ju se bilen såld :D 
Framför allt vill jag väl se jonas miin när bilen kör iväg.
Naaaaaaw lillgubbbe:love:

Han kommer garanterat bli lite mer ledsen när vi ska sälja BMW vilket antagligen blir så fort älsklingen har hittat en annan bil.
Nu ska vi ju ha 4-hjulsdrift och helst en audi tydligen.

Killar!!!! Säger jag bara. Bilar bilar bilar.

Ja, nej jag ska ta och fixa lite disk här hemma nu innan hon dyker upp :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0