4:e Mars 2011

God morgon!




Klev upp för kanske en halvtimme sen så sitter nu och käkar frulle :)
Ska sen ta och sminka mig o fixa håret. Älsklingen slutar ju om en och en halv timme :O

Just ja det glömde jag berätta igår vi fick vår bil såld igår :D
Wiiiiie! Några tusenlappar rikare eller ah jonas xD
Men dom pengarna ska först gå till en kylare till Bmw som vi plockar ut idag :)
Hehe inte varje 22 åring som har två bilar :)
Han är så bortskämd har jag sagt.
En volvo 940 Turbo som vi nu sålde och sen den andra är ju Bmw 740 i med underbaraste motorn V8 :D
Ni som inte vet är jag totalt svag för höga och mullrande ljud som från en v8 :D
Åker någon med en sån på stan då har du garanterat min attention.
Hihi.

Sen älskar jag ju sport bilar och på utställningar är också skit kul ;)
Speciallt Mantorp på sommrarna då vi åker ner och ser dragracing med dom stora bilarna det är grymt :D I love :love: it!

Ja nu som sagt då när älsklingen slutar så ska han hmta upp mig på en gång och så åker vi till Ingemar och fixar. Eller ah jag sitter nog inne i värmen och busar med katten xD

Sen ikväll har vi inget speciellt planerat. I morgon skulle vi antagligen göra något då med alex och alexandra :)
Så det ska bli kul.

Ni då snyggingar vad har ni för er i helgen då? ;)

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg!,

allt bra ? ;)

2011-03-04 @ 13:15:21
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härligt med sovmorgon :) söt bild :)

2011-03-04 @ 13:37:07
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0