6:e Mars 2011

God morgon sunshines!





Gääääsp! Har nyligen vaknat faktiskt blev ganska så sent igår.
Alex och alexandra åkte hem vid halv tolv kanske det var. Sen så satt jag och älsklingen och kollade lite tv innan vi gick och la oss.
Just nu är det kaffe och scrubs som gäller.

Jonas har fastnat framför datorn och ser på något bilprogram jag vet inte riktigt vad han kollar på.

Idag är det ett långt jobbpass som gäller ska börja jobba redan vid halv 3 till kvart i fyra så det ska bli nice :)
Skulle egentligen haft två visningar men den andra blev inställd tråkigt nog :(

Nåja ett långt pass är alltid något :D

Sorry att jag inte hann blogga mer igår kväll men vi var ganska så sega och jag orkade inte slå på datorn igen;)

Nej jag ska hinna dricka upp kaffet här innan det kallnar.

Puss så länge :love:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0