7:e Mars 2011

God morning!





7:e mars fan vad dagarna springer förbi :O Om två dagar fyller min pappi år hihi :D
Just nu sitter jag med min kaffe såklart och ska snart sätta igång med träningen :)
Jag är ju smart jag skulle sätta upp en lista och sen se hur många cm jag krymper eftersom väga dig ska du ju inte göra eftersom du bygger upp muskler och dom väger ju mer.
Så mär midjan och det för att se bättre resultat jag själv har ju glömt gjort det men nu ska jag ta tag i det ordentligt nu ska tessan ha 6 -pack hahah okej nej kanske inte det men muskler ska byggas här :)

Ska nog fan ta och sätta upp en bild på Beyonce här och få mål efter det xD
Njaaaa...
Man kan ju inte bli hur jäkla spinkig som helst. Jag är ju inte fet nu precis men jag vill ju som sagt komma i form till sommaren. Slippa kärlekshantagen t.ex dom är INTE roliga speciellt inte när det gäller byxor eller tajta jeans.
Usch!

Nej det ska jag faktiskt försöka träna bort lite.
Kommer ju då inte bara stå på crosstraniern jonas har ju hantlar sen får jag ta till tränings kombination som jag gjorde på friidrotten då kanske det kommer bli resultat :)

Får hålla tummarna.

Nu ska jag ta och dricka upp här och sluta babbla.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0