8:e Mars 2011

Godmorning sunshines :)





Fan lite seg är jag fortfarande men man blir på så gott humör och piggnar till när man ser att det är sol sol och sol ute :D  Helt klar blå himmel har vi :D
Vilken tur att jag ska på stan då också :)
Ska verkligen försöka att hålla fingrarna i styr när jag är där nere men men jag kan nästan garantera att jag kommer hem med något. Det kan va allt mellan kaffe-strumpor xD
Ah ni fattar!

Man säger att man inte ska handla men man gör det ändå.
Jaja man måste ju unna sig någon gång ;)

Det finns verkligen två saker jag skulle behöva ha nu faktiskt.
Och det är en skinnjacka och en ny väska så håller ögonen öppna för att hitta någon riktigt snygg :)
Ni kanske har något tips på vart man kan hitta lagomstora väskor så man får plats med llt smink, mobil och pengar :)?

Nu annars så är det kaffet som gäller. Skippar träningen idag eftersom jag ska gå nere på stan och då blir det garanterat mer än 5 km xD Så mycket som vi knallar :D
Bra träning är det ju.

Jonas kommer nog ändå jobba över idag han ska ju fixa bmw så då kan jag ta det lugnt.
Men ska inte träffa Helena förän halv fyra eftersom hon slutar vid 3 på praktiken så det är ju ett tag dit :P
Så då hinner jag duscha och visa er dagens outfit.
Vad säger ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0