9:e Mars 2011

God morgon :)





Ah lite sol är det idag men lite molningt typiskt!
Idag är det inte vilken dag som helst utan det är min älsklings pappas födelsedag :D
Stooooooooooort Grattis till dig pappsen :love:
Vi hoppas att vi får en kattvakt nu så vi kan komma upp och fira honom.
Håller tummarna för det.
Ska höra med vår kära granne om saken om hon kanske kan i helgen. Kom ju med så kort varsel att jag helt glömt bort att Turbo inte kan följa med :O
Stackarn men men det brukar gå bra.
Han vaktar lägenheten.

Ja idag så ska jag ner och sola då med Helena sen måste jag hem och fixa lite samt plugga så det blir bara en kort stund tillsammans idag om hon inte följer med hem hihi :D
Hahah nu lät det som min flickvän när jag beskrev xD
Aja det kan hon väl få vara då ;)

Jag sitter annars som vanligt i köket och dricker kaffe. Fick ju höra nu att kaffe hjälper om man ska gå ner i vikt.

Stämmer verkligen det???? Hahaha jag har inte märkt någon skillnad och jag har druckit det i flera år :O
Då borde ju jag vara som en pinne alltså typ så smal att revbenen syns och det gör dom ju inte :S

Nog om prat nu. Jag ska ta och ringa pappsen och sjunga :)

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0