Aaaaaw!

Hihihi min lilla gubbe är ju bara för söt :D
När man vart tillsammans så pass länge som vi har så hör man ju inte lika ofta "vad fin du är gumman" eller "min sötnos" nu är det mer" ah det duger" eller "kom nu du är fin som du är"
Hahaha det har ni att vänta er tjejer xD
Men häromdagen då jag hade den där gråa toppen och jeansen så kom min lilla gubbe fram och krama mig och sa " vad fin du var idag" Hahaha och jag är as dålig på att ta fina kommentarer så jag bara as garva  :D Schysst!
Nej men och efter det vart jag as generad :D Det tyckte han var as kul och se :P
Killar! Nej men det var fan länge sen man hörde något sånt så nu känner man att man måste verkligen fundera ut vad man ska ha på sig om man skulle få kommentaren igen hihih ;)
Ska nog testa det igen idag :D

Så får vi se om det funkar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0