Är det bara jag....

Som blir lite nojjig över hur mycket naturkatastrofer som händer nu??? :O
Nu tidigt i morse så var det ju tydligen en stor jordbävning ute i havet strax utanför Japan som uppmätte 8,9 i skalan vet inte hur skalan stavas.
Men seriöst en 10 m våg ska tydligen ha kommit in och sköljt bort hus och ah mycket.
Jag är fan ganska osäker ändå. Jag sitter bara och väntar på att något sånt stort ska hända här i närheten också.
Det är ju läskigt.

Om jag har räknat rätt vilket jag säkert inte har så har det ju vart 3 stora jordbävningar och ett vulkanutbrott typ det var väl kanske mest aska som bara kom ut men ändå det blev ju stora problem ändå.
Är det bara jag som är riktigt nojjig över detta.
Filmen 2012 kanske stämmer vem vet.

Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0