Bästa salladen

Igår när jag och Helena var på stan så tog vi ju och käkade en sallad på Cupido och jag måste bara säga det är det absolut bästa stället man kan äta på om man vill ha en god sallad :O
Så jävla gott.
Du får ju självklart sallad gurka och tomat i men sen får du välja 5 st saker till att ha i salladen.
Igår så valde jag pasta,kyckling,lök,räkor och keso med lite vitlöksdressing seriöst så jäääääävla gott :O
Har nästan lust att smita ner dit igen idag och köpa med mig hem :D
Eller nja vi ska ha god mat här hemma kom jag på :D

Kyckling tikka masala :)
Mumma!


OBS Bilden är tagen från google glömde ta kort på min sallad åt upp den för fort xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0