Bruun

Hihi fan vad kul vi hade när vi solade.Vi valde att ta ett dubbelrum där det var två st solariemaskiner :) Jätte skönt och dessutom så var dom tusen gånger bättre än dom vanliga :)
Ansiktet fick en speciell lampa och sen var knapparna ovanför en så man kom åt dom bra än när dom sitter på sidan.

Ah just nu ser det jag inte speciellt brun ut men det kommer lägga sig om ett dygn skulle jag tro.
Då ser man ännu mer :)
Härligt med lite färg. Vill ju inte vara så blek nu när sommaren kommer.
Hihihi.

Ja tyvärr så fick jag ju två pass i helgen fan hade hoppats på 1 då hade jag inte haft lite mycket skuld känslor att jag inte kan jobba. :(
Nåja jag får hoppas att det kommer ännu mer pass nästa helg.

Nu är det iallafall klart. Vi ska åka till falun i helgen och min älsklings granne J kommer kunna passa Turbo så det känns skönt :)

Nu ikväll så ska vi bara ta det lugnt ta en dusch och bara ta hand om mig själv tror jag :)

Helena följde med mig hem efter solandet först tog hon en hamburgare på burger king och jag tog en cola :)
Jag vet inte bra men så jävla gott efter att ha legat i värme i 20 minuter ;)
Den satte inte fel.

Puss:love:

Kommentarer
Postat av: camilla

vart solade ni? :)

2011-03-09 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0