Dr 90210

Sådär ligger just nu ner krupen i sängen och kollar på Dr 90210 :)
I morgon ska jag ner på stan och sola med Helena behöver få lite mer färg känner jag. Den börjar bleknas av nu mer och mer.

Ja annars ikväll har vi tagit det lugnt bara. Jonas fick nys om någon audi som han vill ha så han håller tummarna om att den finns kvar tills på fredag då vi antagligen åker upp till falun :)
Det var en annan som skulle kolla på den i morgon så han håller ju tummarna extra hårt att den personen inte vill ha bilen.
Annars så kommer antagligen vi köpa den :)
Jätte fin bil och just en sån bil som älsklingen drömmer om att få ha.

Nog om bilbabblandet nu. Ska kolla klart här och sen sova hade jag tänkt inte för att jag är trött än men hihi får se om jag bloggar lite mer innan jag somnar.

Puss så länge :love:

Denna lilla pussunge har levt rövare hela kvällen snacka om att man är slut av allt springande för att ta bort han från tv hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0