Falun

Sådär nu är vi hemma här i falu. Vi var ju en sväng förbi hofors och kollade på en bil som vi antagligen kommer köpa :D Mycket jobb på den men ändå grymt billig.
Så just nu så går älsklingen runt otåligt för att få tag i pappsen sin som är upptagen tydligen via telefon så han kommer inte fram xD Stackarn!

Jag tog en stund för att blogga nu eftersom pappsen sitter med deras dator så.

Sen har jag ju tok gosat med kattungarna här hemma som bara är föööööör söta  :O
Mitt hjärt kommer brista när jag måste lämna dom sen när vi åker hem på söndag :(
Buhuuuu!

hahaha ni ska se hur jonas beter sig. :D Han har gått fram och tillbaka genom vardagsrummet och köket minst hundra gånger snart.

Gospojken xD
Här kommer lite bilder ja tog på ungarna.
Blev lite dåliga och vissa av dom ser dom livrädda ut xD
Kanske inte är så kul att få blixten i ögonen hela tiden.

Puss :love:

Kommentarer
Postat av: Wanna

Shit va gulliga kattungar----åhhhh små bebisar..:)ha en go kväll..

2011-03-12 @ 19:01:14
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0