Fortfarande min favvo

Så fort Bruno mars dyker upp på radion med Granade så ökar jag skit mycket :D
har ju frågat Jonas om han skulle kunna offra en hand för mig eller kasta sig framför ett tåg.
Men jag får ju alltid svaret "vad ska vara orsaken"???Vad är det jag ska bevisa???
Men hallå??? har han lyssnat på låten :O
Visst vill han offra sig själv för att bevisa att så mycket älskar han henne.

Skulle era killar göra det tjejer?? :)
Isåfall är det den bästa kärleken visst det har jag med men hahah jag tror han skulle göra det fasst han ska spela matcho och säga i stil med " vi killar gör inte sånt det finns ju fler tjejer"
HA säger alltid till honom då att " vart var dom andra innan mig då?"
Hahah ne vad jag är taskig, men då säger han oftast tillbaka "jaja bara för att jag var mer kompismatrial då"
Naaaaw min lilla gosegris :D :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0